Bee Gees - I Was The Child текст песни

Текст

When I was you we walked to school


And I carried your books cause even then I was a fool


But you grew up and said goodbye


I still remember the things that made me cry


For all too soon my story ends


I found a love, now not even friends


Tell me why


Loving you , loving me like you used to do


I was the child


I held your hand and I told you things


And I made you believe, believe in fairy tales


And diamond rings


Hen all too soon my story ends


I found a love ,now not even friends


Tell me why


Loving you , loving me like you used to do


I was the child


Ah .....

Перевод

Когда я был у вас , мы шли в школу


И я нес ваши книги вызвать даже тогда я был дураком


Но вы выросли и попрощался


Я до сих пор помню то, что заставил меня плакать


Для очень скоро мои рассказ концы


Я нашел любовь , теперь даже не друзья


Скажи мне, почему


Любить тебя , любить меня , как вы привыкли делать


Я был ребенком


Я держал свою руку , и я сказал вам вещи


И я заставил вас поверить , верить в сказки


И кольца с бриллиантами


Курица очень скоро мои рассказ концы


Я нашел любовь , теперь даже не друзья


Скажи мне, почему


Любить тебя , любить меня , как вы привыкли делать


Я был ребенком


Ах .....