John Legend - Show Me текст песни

Текст

I realized as I lay down to sleep

We haven't spoke in weeks

So many things that I'd like to know

Come have a talk with me

I need a sign, something I can see

Why all the mystery?

I try not to fall for make believe

But what is reality?

Where do we go?

What do we know?

Life has to have a meaning

Show me the light

Show me the way

Show that you're listening


Show me that you love me

Show me that you walk with me

Hopefully, just above me

Heaven's watching over me


Guess it's funny how I say thanks to you

For all you've given me

Sometimes the price of what you gave to me

I can't stop questioning

O God of love, peace, and mercy

Why so much suffering?

I pray for the world, it gets worse to me

Wonder if you're listening

When people go

Why do they go?

Why don't you choose me?

But someday I know

I'm gonna go

I hope you're waiting for me


Show me that you love me

Show me that you walk with me

Hopefully, just above me

Heaven's watching over me


Maybe we'll talk

Some other night

Right now I'll take it easy

Won't spent my time

Waiting to die

Enjoy the life I'm living


Show me that you love me

Show me that you walk with me

Hopefully, just above me

Heaven's watching over me

Перевод

Я понял, как я лег спать

Мы не говорили в неделях

Так много вещей, которые я хотел бы знать,

Приходите поговорить со мной

Мне нужен знак, что-то я вижу

Почему все тайна ?

Я стараюсь не поддаваться на притворства

Но что такое реальность ?

Куда мы идем ?

Что мы знаем ?

Жизнь должна иметь смысл

Покажите мне свет

Покажи мне путь

Покажите, что вы слушаете


Покажите мне , что любишь меня

Покажите мне , что вы идете со мной

Будем надеяться, что чуть выше меня

Наблюдение Небес на меня


Угадайте, что это забавно, как я говорю, благодаря вам

Для всего, что ты дал мне

Иногда цены того, что вы дали мне

Я не могу остановить допрос

Боже любви, мира и милосердия

Почему столько страданий ?

Я молюсь за мир , она становится хуже для меня

Удивление, если вы слушаете

Когда люди идут

Почему они идут ?

Почему бы вам не выбрать меня ?

Но однажды я знаю

Я пойду

Я надеюсь, что вы ждете меня


Покажите мне , что любишь меня

Покажите мне , что вы идете со мной

Будем надеяться, что чуть выше меня

Наблюдение Небес на меня


Может быть, мы поговорим

Некоторые ночью

Сейчас я возьму его легко

Не тратил свое время

Ожидание, чтобы умереть

Наслаждайтесь жизнью я живу


Покажите мне , что любишь меня

Покажите мне , что вы идете со мной

Будем надеяться, что чуть выше меня

Наблюдение Небес на меня