Inna - Amazing текст песни

Текст

Dangerous feelings break out my soul

It's just the meaning of being alone

I need you here wherever you are

I need you now to take me so far

I wanna run like the speed of the sound

I was somewhere, I 'm sure you're around

You give me now the meaning of life...


With you I'm feeling alive

Ooooooo...


Why you're lookin' like that

I'm burning like fire

I wanna be higher

Just let me know

Why you're lookin' like that

You're driving me crazy

You're lookin' amazing


Ooooooo...


Why you're lookin' like that

I'm burning like fire

I wanna be higher

Just let me know

Why you're lookin' like that

You're driving me crazy

You're lookin' amaz?ng


Why you're lookin' like that

I'm burning like fire

I wanna be higher

Just let me know

Why you're lookin' like that

You're driving me crazy

You're lookin' amaz?ng

Перевод

Опасные чувства вспыхивают мою душу

Это просто смысл одиночества

Ты нужен мне здесь , где вы находитесь

Ты нужен мне сейчас взять меня до сих пор

Я хочу бежать как от скорости звука

Я где-то , я уверен, что ты рядом

Вы даете мне теперь смысл жизни ...


С тобой я чувствую себя живым

Ооооооо ...


Почему ты смотришь так

Я горю как огонь

Я хочу быть выше

Просто дайте мне знать

Почему ты смотришь так

Ты сводишь меня с ума

Ты смотришь удивительно


Ооооооо ...


Почему ты смотришь так

Я горю как огонь

Я хочу быть выше

Просто дайте мне знать

Почему ты смотришь так

Ты сводишь меня с ума

Ты смотришь АМАЗ ? Нг


Почему ты смотришь так

Я горю как огонь

Я хочу быть выше

Просто дайте мне знать

Почему ты смотришь так

Ты сводишь меня с ума

Ты смотришь АМАЗ ? Нг