Justin Timberlake - Cry Me a River (Remix) текст песни

Текст

[Intro: 50 Cent]

Yeah

Supposed to have a remix

That's how you make

One hit record, and then two

Haha, 50 Cent

G G G G G-Unit

I remember when you used to love me

You used to kiss and hug me

I look into your eyes and get lost for a day

You love me is what you told me

All the time I let you hold me

How I in fear you slippin' away


[Verse 1: Justin]

You were my sun, you were my earth (Uh huh)

But you didn't know all the ways I loved you, no (G G G G G-Unit)

So you took a chance, and made other plans (Yeah)

But I bet you didn't think that they would come crashing down, no (C'mon)


[Hook 1: Justin]

You don't have to say, what you did

I already know, I found out from, him

Now there's just no chance

With you and me, there'll never be

Don't it make you sad about it?


[Hook 2: Justin]

You told me you love me (Whoo)

Why did you leave me all alone?

Now you tell me you need me

When you call me on the phone (Uh huh, Uh huh)

Girl I refuse

You must have me confused with some other guy (Yeah)

The bridges were burned

Now its your turn, to cry


[Chorus: Justin]

Cry me a river

Cry me a river

Cry me a river

Cry me a river

Yeah, yeah (Ahhh)


[Verse 2: Justin]

You know that they say somethings are better left unsaid (Uh huh)

It wasn't like you only talked to him

And you know it, Don't act like you don't know it (Yeah)

All of these things people told me

Keep messin' with my head (Messin' with my mead)

Should of picked honesty

Then you may not have thought it

Yeah (whoo)


[Hook 1: Justin]

You don't have to say, what you did

I already know, I found out from, him

Now there's just no chance

With you and me, there'll never be

Don't it make you sad about it? (Uh huh)


[Hook 2: Justin]

You told me you love me (Whoo)

Why did you leave me all alone?

Now you tell me you need me

When you call me on the phone (Uh huh, yeah)

Girl I refuse

You must have me confused with some other guy (you must got confused)

The bridges were burned

Now its your turn, to cry


[Chorus: Justin]

So cry me a river (Uh huh)

Cry me a river (C'mon)

Cry me a river (Baby go on and just)

Cry me a river

Yeah, yeah


[Verse 3: 50 Cent]

50 Cent

If you know what I know, you know

You ain't gotta say a word

It's done in the dark, comes to light, I'm flippin' kick it to curb

Your smile all up in my face, girl you gotta a lot of nerve

Situation so absurd

You ain't special, you's a bird (Whoo)

Get yo' shit and hit the do'

You ain't welcome here no mo'

Ain't no sense in your cry

Girl you know I know you lie

You must take me for a fool

Thinkin' I'ma stay with you

First gimme back my jewels

Bitch I ain't playin' with you


[Hook 1: Justin]

You don't have to say, what you did

I already know, I found out from, him (Whoo)

Now there's just no chance (Uh huh)

With you and me, there'll never be

Don't it make you sad about it? (C'mon)


[Chorus: Justin]

Cry me a river (Go on and just)

Cry me a river (Baby go on and just)

Cry me a river (You can go on and just)

Cry me a river

Yeah, yeah

Cry me a river (Yeah) (Baby go and just)

Cry me a river (Go on and just) (Oh)

Cry me a river (Already cried) (Haha)

Cry me a river (I don't wanna cry no more) (Yeah)


[Outro: Justin & 50 Cent]

Cry me a river

Cry me a river (Yeah, go ahead)

Cry me a river (Yeah, let her go ahead and cry man, go ahead)

Cry me a river (Go on and cry)

Cry me a river (Britney, hahahaha)

Cry me a river (Go ahead and cry)

Cry me a river (Mess up your mascara and all that girl)

Cry me a river (All that expensive make-up, hahahaha)

Cry me a river

Cry me a river (50 Cent, Justin Timberlake remix, you heard me)

Cry me a river (Cry me a river, hahaha)

Yeah!

Перевод

[Вступление : 50 Cent ]

да

Предполагается, ремикс

Вот как вы делаете

Одна из них попала запись , а затем два

Ха-ха, 50 Cent

Г Г Г Г G-Unit

Я помню, когда вы использовали, чтобы любить меня

Вы использовали , чтобы поцеловать и обнять меня

Я смотрю в твои глаза и заблудиться в течение дня

Ты любишь меня является то, что вы сказали мне,

Я все время позволяют держать меня

Как я в тебя бояться пряталась от


[ Стих 1 : Джастин ]

Ты был моим солнце, ты был моим землю ( Угу )

Но вы не знаете, все способы я не любил тебя , нет ( GGGG G -Unit )

Таким образом, вы рискнули и сделали другие планы ( Да )

Но я уверен, вы не думал , что они будут обрушится , нет ( ладно )


[Припев 1 : Джастин ]

Вы не должны говорить , что ты сделал

Я уже знаю , я узнал от , как он

Сейчас там просто нет шансов

С тобой и мной , там никогда не будет

Сделайте это не делать вам грустно об этом ?


[Припев 2 : Джастин ]

Ты сказал , что любишь меня ( Ух )

Почему вы ушли меня одну ?

Теперь вы говорите, что вы нуждаетесь во мне

Когда вы позвоните мне по телефону ( Угу , угу )

Девушка я отказываюсь

Вы , должно быть, меня путать с какой-то другой парень (да)

Мосты были сожжены

Теперь его ваша очередь , плакать


[Припев: Justin ]

Cry Me A River

Cry Me A River

Cry Me A River

Cry Me A River

Да, да ( Ааа )


[Куплет 2 : Джастин ]

Вы знаете, что они говорят нечто которых лучше не говорить ( Угу )

Это не было похоже вы только говорил с ним

И вы знаете, это , Не себя, как вы не знаете, это ( Да )

Все эти вещи люди говорили мне,

Держите Messin 'с моей головы ( Messin ' с моим медом )

Если отборных честность

Тогда вы , возможно, не думал, что это

Да ( Whoo )


[Припев 1 : Джастин ]

Вы не должны говорить , что ты сделал

Я уже знаю , я узнал от , как он

Сейчас там просто нет шансов

С тобой и мной , там никогда не будет

Сделайте это не делать вам грустно об этом ? ( Ага )


[Припев 2 : Джастин ]

Ты сказал , что любишь меня ( Ух )

Почему вы ушли меня одну ?

Теперь вы говорите, что вы нуждаетесь во мне

Когда вы позвоните мне по телефону ( Угу , да)

Девушка я отказываюсь

Вы , должно быть, меня путать с каким-либо другим парнем (вы должны запуталась )

Мосты были сожжены

Теперь его ваша очередь , плакать


[Припев: Justin ]

Так Cry Me A River ( Угу )

Cry Me A River ( ладно )

Cry Me A River (Baby пойти дальше и просто )

Cry Me A River

Да, да


[ Стих 3 : 50 Cent]

50 Cent

Если вы знаете , что я знаю , вы знаете,

Вы не должен сказать ни слова

Делается это в темноте , приходит к свету , я Flippin ' пнуть его обуздать

Ваша улыбка все в моем лице , девушка ты должен много нервов

Ситуация настолько абсурдно

Вы не специальные, вы птица ( Ух )

Получить йо ' дерьмо и ударил делать "

Вы не не рады не Mo '

Разве не имеет смысла твой крик

Девушка вы знаете, я знаю, ты лжешь

Вы должны взять меня за дурака

Думая, I'ma остаться с тобой

Впервые дай назад мои драгоценности

Сука я не играю с тобой


[Припев 1 : Джастин ]

Вы не должны говорить , что ты сделал

Я уже знаю , я узнал от , как он ( Ух )

Сейчас там просто нет шансов ( Угу )

С тобой и мной , там никогда не будет

Сделайте это не делать вам грустно об этом ? ( Да ладно )


[Припев: Justin ]

Cry Me A River ( Продолжайте и просто )

Cry Me A River (Baby пойти дальше и просто )

Cry Me A River ( Вы можете пойти дальше и просто )

Cry Me A River

Да, да

Cry Me A River ( Да ) (Baby пойти и просто )

Cry Me A River ( Продолжайте и просто ) ( О )

Cry Me A River ( Уже плакала ) ( Ха-ха )

Не Cry Me A River ( я не хочу плакать не более) ( Да )


[ Outro : Джастин & 50 Cent]

Cry Me A River

Cry Me A River ( Да, идти вперед )

Cry Me A River ( Да , пусть она идти вперед и плакать человека , идти вперед )

Cry Me A River ( Продолжайте и плакать )

Cry Me A River ( Бритни , Хахаха )

Cry Me A River ( Поплачь )

Cry Me A River ( испортить ваш тушь и все, что девочка)

Cry Me A River ( Все, что дорого макияж , Хахаха )

Cry Me A River

Cry Me A River ( 50 Cent , Джастин Тимберлейк ремикс , вы слышали меня )

Cry Me A River ( Cry Me A River , хахаха )

Да!