Bee Gees - Promises текст песни

Текст

Here by my side


Are you close enough to take me to your paradise


Or am I going down to my loneliness


Could you be loving me more or less


Do you know


Are you ready for the feeling


Can you learn to grow


Out in a world of fears we , were hanging on


We come together , we find , the sun


You all over me , all over


Youre the light


I am the love dont let me die away


I am forever we are born to make


Promises to be there


Promises to be there


Life, where the few may not ever find a heaven


I could be with you


Out in a world where nights they dont ever end


We got each other my love , my life, my friend


You all over me , all over


Youre the light


I am the love dont let me die away


I am forever we are born to make


Promises to love me


Promises to love me


Out in a world where nights they dont ever end


We got each other my love, my life, my friend


You all over me , all over


Youre the light


I am the love dont let me die away


We are forever we are born to make


Promises to be there


Promises to be there


I am the love dont let me die away


I am forever we are born to make


Promises to be there


Promises to be there

Перевод

Здесь рядом со мной


Вы достаточно близко, чтобы взять меня в свой рай


Или я буду до моего одиночества


Не могли бы вы быть любить меня более или менее


Знаете ли вы,


Готовы ли вы к чувству


Можете ли вы научиться выращивать


Выход в мир страхов мы , висели на


Мы собрались вместе , мы находим , солнце


Вы все надо мной, во всем


Youre свет


Я любовь не позволяйте мне умереть от


Я навсегда мы рождаемся , чтобы сделать


Обещает быть там


Обещает быть там


Жизнь , где некоторые могут никогда не найти небо


Я мог бы быть с тобой


Из в мире, где ночи у них всегда не закончится


Мы есть друг у друга моя любовь, моя жизнь, мой друг


Вы все надо мной, во всем


Youre свет


Я любовь не позволяйте мне умереть от


Я навсегда мы рождаемся , чтобы сделать


Обещания любить меня


Обещания любить меня


Из в мире, где ночи у них всегда не закончится


Мы есть друг у друга моя любовь, моя жизнь, мой друг


Вы все надо мной, во всем


Youre свет


Я любовь не позволяйте мне умереть от


Мы навсегда мы рождаемся , чтобы сделать


Обещает быть там


Обещает быть там


Я любовь не позволяйте мне умереть от


Я навсегда мы рождаемся , чтобы сделать


Обещает быть там


Обещает быть там