Claude King - All For The Love Of A Girl текст песни

Текст

Well today I'm so weary today I'm so blue

Sad and broken hearted and it's all because of you

Life was so sweet dear life was a song

Now you've gone and left me oh where do I belong

And it's all for the love of a dear little girl

All for the love that sets your heart in a whirl

I'm a man who'd give his life and the joys of this world all for the love of a girl

[ steel ]

And it's all for the love of a dear little girl...

All for the love of a girl

Перевод

Ну сегодня я так устала сегодня я такой синий

Грустно и разбитым сердцем , и это все из-за тебя

Жизнь была такой сладкой дорогой жизни была песня

Теперь вы ушли и оставили меня, ох , где я принадлежу

И все это ради любви кмилой девушке

Все за любовь , которая устанавливает свое сердце в водовороте

Я человек, который дал бы его жизнь ирадостей этого мира все ради любви кдевушке

[ Стали ]

И все это ради любви кмилой девушке ...

Все ради любви кдевушке