Daniel Bedingfield - Growing Up текст песни

Текст

No-one told me

Growing up

Would be this hard, baby

No-one told me

Growing up

Would be this hard


I can see

I see you sitting down

Why can't you be moving to the front

I can see

See I see you sitting down

Why can't you be moving to the front

You told me there's a tomorrow

I don't believe you

You told me that there's time to borrow

You never told me enough


No-one told me

Growing up

Would be this hard, baby

No-one told me

Growing up

Would be this hard


I can see

See I see you sitting down

Why can't you, you be moving to the front

I can see

See I see you sitting down

Why can't you be moving to the front


I am the voice of tomorrow

I make the future

So you tell me that I'm supposed to follow

You never told me enough


No-one told me

Growing up

Would be this hard, baby

No-one told me

Growing up

Would be this hard


You see the pain I feel

Is this all you've got to say to me

Please don't preach to me

You taught me all you can

But you've got no brain-scan

Your advice is no use to me


No-one told me

Growing up

Would be this hard, baby

No-one told me

Growing up

Would be this hard

Перевод

Никто не сказал мне,

Выросший

Было бы это трудно , ребенок

Никто не сказал мне,

Выросший

Было бы это трудно


Я вижу,

Я вижу, вы садясь

Почему вы не можете двигаться на фронт

Я вижу,

Больше я вижу, вы садясь

Почему вы не можете двигаться на фронт

Вы сказали мне , что есть завтра

Я не верю вам

Вы сказали мне, что еще есть время , чтобы заимствовать

Ты никогда не говорил мне, достаточно


Никто не сказал мне,

Выросший

Было бы это трудно , ребенок

Никто не сказал мне,

Выросший

Было бы это трудно


Я вижу,

Больше я вижу, вы садясь

Почему вы не можете , вы , движется на фронт

Я вижу,

Больше я вижу, вы садясь

Почему вы не можете двигаться на фронт


Я голос завтра

Я сделать будущее

Таким образом, вы говорите мне, что я должен следовать

Ты никогда не говорил мне, достаточно


Никто не сказал мне,

Выросший

Было бы это трудно , ребенок

Никто не сказал мне,

Выросший

Было бы это трудно


Вы видите боль я чувствую

Это все, что ты должен сказать мне

Пожалуйста, не проповедовать мне

Вы мне преподавал все, что можно

Но у вас нет нет мозгов сканирование

Ваши советы нет смысла мне


Никто не сказал мне,

Выросший

Было бы это трудно , ребенок

Никто не сказал мне,

Выросший

Было бы это трудно