Despina Vandi - Aharisti Ki Alitissa текст песни

Текст

Aharisti ki alitissa

Gia pes mu ti su zitisa

Mia agapi mia parigoria

Ma fenete itane polla

Gia sena afta

Alitissa

Gia sena kardiohtipisa

Gia sena thisiastika

Ki apo ta plana matia su

Gelastika

Alitissa

Espasa ligisa

Me planepses palavosa

Ki ola ego sta 'dosa

Aharisti ki alitissa


Den kratise i kolonia mas

Agapi mu gia hronia

To aroma tis hathike

Grigor' ap' ta sentonia

Kurastik' ap' ti shesi mas

Ke sta oria mu ftano

Signomi ma etsi esthanome

Ti thelis na su kano


Aharisti ki alitissa.....


Gia sena iha esthimata

Pu tora pia den eho

Kapia stigmi s' agapisa

Ma tora den s' anteho

To ksero mu edoses polla

Ma tora thelo ki alla

Ego su leo gennithika

Gia pragmata megala


Aharisti ki alitissa.....

Перевод

Aharisti Ги alitissa

Гия PES Ti мне ваш zitisa

МИА АГАПИ МВД Parigoría

Я fenete itane полла

Gia Сена AFTA

Alitissa

Gia Сена kardiohtipisa

Gia Сена thisiastika

Ги APO он Плана Matia Су

Gelastika

Alitissa

Espasa ligisa

Мы planepses palavosa

Ги Ола эго станции " доса

Aharisti Ги alitissa


Den kratise я Kolonia Mas

АГАПИ Гия ХРОНИА

Аромату TIS hathike

'AP' Григор он sentonia

'AP'ад Ti shesi Mas

Ke STA ория моей ftano

Я Signomi ETSI esthanome

TheList Ti Н.А. Кано Су


Aharisti alitissa ки .....


Gia Сена тягу esthimata

Pu Тора Пиа ден эхо

Kapia stigmi S ' agapisa

Я anteho Тора ден S '

К моему KSERO edoses полла

Я Тора ТЕЛО Ги загрузки

Эго Су Лев gennithika

Гия Megala pragmata


Aharisti alitissa ки .....