I Am Kloot - Avenue of Hope текст песни

Текст

Along the avenue of hope

The footsteps falter, the fingers grope

And days, stretch out, beneath the sun

No-one's born, and no-one dies, no-one loves, so no-one cries

And we wait to see just what we will become


Don't let me falter, don't let me ride

Don't let the earth in me subside

Let me see just who I will become


You're like the clouds in my home town

You just grow fat and hang around

And you're days stretch out beneath the sun


And you don't live, you don't die, you don't love so you don't cry

And we wait, to see just what we will become


Don't let me borrow, don't let me bring

Don't let me wallow, don't make me sing

Let me see just who I will become


Don't let me falter, don't let me hide

Don't let someone else decide

Just who or what I will become


Don't make me borrow, don't make me bring

Don't let them wallow, don't let them sing

Let them stretch out, beneath the sun

Перевод

По проспекту надежды

Шаги сбои , пальцы нащупывают

И дни, протянуть , под солнцем

Никто не рождается , и никто не умирает, никто не любит , так что никто не плачет

И мы ждем, чтобы увидеть, что мы станем


Не дай мне колебаться , не позволял мне ехать

Не позволяйте земле во мне утихает

Покажи мне , кто же я стану


Ты как облако в моем родном городе

Вы только жиреют и бродить вокруг

И вы дней растянуться под солнцем


И вы не живете , вы не умрете , вы не любите , поэтому вам не плакать

И мы ждем, чтобы понять, что мы станем


Не дай мне заимствовать, не дай мне принести

Не дай мне валяться , не заставляй меня петь

Покажи мне , кто же я стану


Не дай мне колебаться , не дай мне спрятаться

Не позволяйте другим решать

Просто , кто или что я стану


Не заставляй меня заимствовать, не заставляй меня принести

Не позволяйте им валяться , не позволяйте им петь

Пусть они растянуться , под солнцем