Hey Monday - Obvious текст песни

Текст

Let's make a mess

Steal a kiss in the moment

You and me

Everything that could be

Touch, don't go

Stay as long as you like


Let's get reckless

Dance with our hands to the beat

Don't let this slip

Through our fingers, it feels insane

Don't you put up a fight


Let's rough it up

Till they shut it down


It's ah, ah, obvious

Right here's where the party starts

With you and me all alone

No one has to know


It's ah, ah, obvious to me

How it's gonna be

Ah, ah, obvious

When you come close to me


Let's make a scene

Like the movies in our dreams

Make me scream

Take me down, no one's watching

Close your eyes

Play it back and rewind


So surreal, as the story

Unfolds on the screen

Stop stalling

The credits are rolling

Hold me now

Before we run out of time


Let's rough it up

Till the end of the night


It's ah, ah, obvious

Right here's where the party starts

With you and me all alone

No one has to know


It's ah, ah, obvious to me

How it's gonna be

Ah, ah, obvious

When you come close to me


It's ah, ah, obvious

One kiss

It's easy to see

You and me


It's ah, ah, obvious

Right here's where the party starts

With you and me all alone

No one has to know


It's ah, ah, obvious to me

How it's gonna be

Ah, ah, obvious

When you come close to me


It's ah, ah, obvious

Right here's where the party starts

With you and me all alone

No one has to know


It's ah, ah, obvious to me

How it's gonna be

Ah, ah, obvious

When you come close to me

Перевод

Давайте делать беспорядок

Украсть поцелуй в данный момент

Ты и я

Все, что может быть

Сенсорный , не идут

Будьте тех пор, как вам нравится


Давайте безрассудным

Танец с наших руках в такт

Не позволяйте этому скольжению

Через наши пальцы , он чувствует себя с ума

Разве ты не устроила драку


Давайте грубо это до

Пока они закрыли его


Это ай, ай , очевидно

Прямо здесь , где начинается партия

С тобой все в одиночку

Никто не должен знать,


Это ай, ай , для меня очевидно,

Как это будет

Ах, ах, очевидно

Когда вы приходите близко от меня


Давайте сделаем сцену

Как в кино в нашей мечты

Сделать меня кричать

Возьмите меня , никто не смотрит

Закройте глаза

Воспроизвести запись можно и назад


Так сюрреалистично, как история

Разворачивается на экране

Остановить срыва

Кредиты прокатки

Обними меня сейчас

Прежде, чем мы не хватит времени


Давайте грубо это до

До конца ночи


Это ай, ай , очевидно

Прямо здесь , где начинается партия

С тобой все в одиночку

Никто не должен знать,


Это ай, ай , для меня очевидно,

Как это будет

Ах, ах, очевидно

Когда вы приходите близко от меня


Это ай, ай , очевидно

Один поцелуй

Это легко понять,

Ты и я


Это ай, ай , очевидно

Прямо здесь , где начинается партия

С тобой все в одиночку

Никто не должен знать,


Это ай, ай , для меня очевидно,

Как это будет

Ах, ах, очевидно

Когда вы приходите близко от меня


Это ай, ай , очевидно

Прямо здесь , где начинается партия

С тобой все в одиночку

Никто не должен знать,


Это ай, ай , для меня очевидно,

Как это будет

Ах, ах, очевидно

Когда вы приходите близко от меня